Minecraftowe programowanie 11-15 lat

249zł

Nasz trener Janek udowodni Wam, że Minecraft służy (oczywiście) do świetnej zabawy, ale nie tylko!

Minecraft jest znanym narzędziem edukacyjnym w państwach z innowacyjnymi metodami nauczania. Tak samo jak znany już w polskich szkołach Scratch! Nasz kurs zbudowany został w oparciu o możliwości dwóch narzędzi: Minecrafta i Scratcha.

Minecraft to świetne miejsce do zrozumienia istotnych dla przyszłych programistów zależności. Narzędzie do nauki przez doświadczanie i świetną zabawę!

Scratch natomiast sprawdza się idealnie w zastosowaniu zjawisk, które zobaczymy i dotkniemy wcześniej w Minecrafcie.

W czasie zajęć opanujemy:
- wydawanie instrukcji,
- warunki,
- pętle,
- zmienne,
- skrypty i modyfikacje gry.

A temu wszystkiemu towarzyszyć będzie przygoda w wiosce Fulford!

Okrutni wikingowie najechali na wieś niszcząc wiele domków i farmy. Pomożemy odbudować zrujnowaną wioskę, aby wieśniacy znów mogli w niej zamieszkać.

Zaczniemy od wybudowania własnej małej bazy, z której będziemy mogli nieść pomoc poszkodowanym. Postawimy dobrze zasilane mechanizmy, zautomatyzujemy podróże po wiosce i wykorzystamy proste komendy do prowadzenia małego sklepu, a wszystko to razem sprawi, że mieszkańcy Fulford będą wdzięczni swoim bohaterom - informatykom.

Wchodzisz do gry?

Najważniejsze informacje

  • Przeprowadzimy 12 warsztatów tematycznych (12 x 45 minut)+ zadania / wyzwania w dni wolne od zajęć
  • Cały kurs trwa 2 tygodnie
  • Zajęcia w grupach od 5 do 9 osób
  • Spotykamy się na Zoomie i Minecraftowym serwerze
  • Jesteśmy dla uczestnika / rodzica przez 7 dni w tygodniu pod telefonem i mailem

Wybierz terminy

  • 21.07.2020-31.07.2020 Kurs dzienny
  • 04.08.2020-14.08.2020 Kurs wieczorowy
Nie znalazłeś terminu dla siebie? Skontaktuj się z nami

Plan nauki

  1. Ustawienia środowiska pracy

    Dzięki naszemu kursowi zostaniesz przeprowadzony przez szereg instalacji programów potrzebnych do nauki programowania w Minecrafcie.

  2. Język Lua i wykorzystanie mechanizmów

    Nauczymy cię programować żółwika-robocika, który pomoże w uproszczeniu prac, poprzez zautomatyzowanie farm oraz kopalni.

  3. Programowanie i zabawa w informatyka

    Dzięki implementacji prostych kodów do robocików ułatwimy sobie pracę oraz możliwości budowania dowolnych budynków.

  4. Obsługa nietrafnych mechanizmów

    Wiedzę jaką zdobędziesz na naszym kursie wykorzystamy do ulepszenia zbiorów na polach minecraftowych, budowy zaawansowanych bram oraz ukrytych przejść.

  5. Czego nauczy się Twoje dziecko

    • Podstawowych pojęć z zakresu algorytmów i wykorzystania redstone do prostych mechanizmów,
    • Zasady skrzyżowań T,
    • Instrukcji warunkowych (if) – możliwość warunkowego decydowania o tym jakie kroki zostaną wykonane w dalszej kolejności, jest to jedna z podstawowych własności współczesnych komputerów,
    • Radzenia sobie z błędami kolizyjnymi,
    • Efektorów oraz indykatorów,
    • Wiedza z zakresu języka Lua
    • Inwersji, instrukcje warunkowe, budowa mechanizmów,
    • Pętlę repeat – pętle są jednym z najważniejszych elementów języka programowania – dzięki nim możemy zautomatyzować wykonywanie kilka razy danego kodu,
    • Interacji – jest to czynność powtarzania tej samej operacji z pętli,
    • Instrukcji warunkowych,

Trener

Janek Kostrzewa

- pasjonuje się informatyką i ekonometrią - wiecznie głodny (przygód, wyzwań i wiedzy) - jego hobby poza programowaniem to sporty walki - w UCanCode znalazł swoje miejsce do dzielenia się pasją

Pobierz pełen program kursu

Wypełnij formularz

Podaj swoje dane, aby pobrać szczegółowy program kursu

Sposoby finansowania

Zależnie od sytuacji budżetowej i Twoich preferencji pomożemy Ci dobrać sposób sfinansowania kursu. Podpowiemy skąd pozyskać środki i jak rozłożyć płatności, żeby łatwiej wejść w obszar IT. Nasi pracownicy z Działu Obsługi chętnie pomogą i odpowiedzą na pytania, jakie możesz mieć.

Poznaj sposoby dofinansowania
ikona

Masz wątpliwości? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!